【有頭毛邊個想做癩瘌 - LMF 飛】


我在2000年剛接觸LMF的音樂,雖然其實聽不懂歌詞,但陰鬱的音樂調調跟充滿爆炸能量的粗口說唱很適合初上班愛裝孤僻的我。


其中這一首【飛】講的是打工仔的故事,副歌部分點中心情

*個個衰到貼地 我重未想放棄
俾個位我抖氣 去做下自己
其實人人都想可以飛
有頭毛邊個想做癩瘌*



<帶充氣娃娃去LMF演唱會,真是太搭調了!!!>

是的,『有頭毛邊個想做癩瘌』,這也就是紅極一時堪稱電視劇史上經典對白『有神仙能做為何要做畜生』。

適當的靠悲有助身心紓壓,過度時間精神投入在負面情緒打轉,就不太值得了,八字不合的話,換個戰場吧。

自己作選擇,然後對自己作的選擇負責。




LMF 飛

完整歌詞

真係心噏 講到幾得幾得
到頭黎 睇下自己個頭幾dup幾dup
家陣仲講乜鬼野原則 有份工就得
朝九晚十一 都唔知為乜
2003 啲老闆越黎越慳 想搵發展空間
話知你係大學生
幾千蚊份工都有 幾千人排隊去爭
又話乜嘢共渡時艱 唔該你慳返
你話你個世界有乜理由番緊轉頭
做咁多野出黎仍然得唔到一啲報酬
世界難撈 點樣可以經濟復蘇
有個咁嘅財政司 你話大唔大煲

我要一個路口 我要一個藉口
我要搵一個逃生門可以放心俾自己逃走
我成日dup低個頭 我成日匿響被竇
我成日問自己呢一個地方有冇得救
究我地要等到 等到乜嘅時候
到底只不過係需要需要一個理由
完全做到自己要 唔會有其他人插手
唔再需要俾人左右 唔再需要借酒消愁

Repeat
*個個衰到貼地 我重未想放棄
俾個位我抖氣 去做下自己
其實人人都想可以飛
有頭毛邊個想做癩瘌*

就好似昨日你話個世界想逼死你
又或者今日你埋怨冇人俾機會你
你唔去認清自己增值自己準備過聽日
真係人云亦云見一日過一日
每個人都有副屬於自己嘅有色眼鏡
唔用副眼鏡睇自己都可以照下鏡
仲係咁硬頸困埋系自己個井
弊在自己呃自己唔該你醒一醒
呢個世界有邊樹有咁多懷才不遇
焗住睇錢份上先至做唔出個樣
個個月有少少空間都俾人黯住晒
淨原地踏步又點樣放眼世界
你係點樣睇人人地咪點樣睇你
你係點樣對人人地咪點樣對你
向事對人個選擇權唔係於你
但係你個浪好快就come過你!

Repeat
*個個衰到貼地 我重未想放棄
俾個位我抖氣 去做下自己
其實人人都想可以飛
有頭毛邊個想做癩瘌*

有頭毛邊個想做癩瘌

這個網誌中的熱門文章